شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که بارش باران در تهران ادامه می‌یابد از ورود موج جدید بارشی به کشور از 22 فروردین خبر داد.

باران

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روز شنبه در برخی از مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور، همچنین ارتفاعات جنوب شرق و دامنه‌های البرز شرقی، افزایش ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بارش‌ها در شمال سمنان و خراسان شمالی شدت بیشتری خواهد داشت.

 وی افزود: این ناپایداری‌های جوی در روز یکشنبه در نوار شرقی و همچنین جنوب شرق و مناطقی از شمال غرب کشور رخ خواهد داد که از روز سه‌شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور از سمت شمال غرب و غرب بارش باران آغاز شده که از بعد از ظهر این روز بتدریج گستره آن نوار غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز یکشنبه کمی ابری در ارتفاعات با افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 12 و 23 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز دوشنبه نیز آسمان پایتخت کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده گاهی وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 14 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

 وی با اشاره به این که در روز یکشنبه حداقل دما تمامی استان‌های کشور بالای صفر خواهد بود خاطرنشان کرد: در این مدت به ترتیب استان چهارمحال و بختیاری با حداقل دمای 5 درجه سانتیگراد بالای صفر خنکترین و هرمزگان با حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین استان‌های کشور هستند.

کد خبر 165192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز